Följer trenden

Jag fick årets julklapp 2009 i julklapp. Ni som är lite med vet att det är spikmattan jag talar om. Jag fick en matta vid namn Yantramattan i färgen lila. Jag har legat på den totalt 4-5 gånger nu tror jag, allihopa den senaste veckan, och jag måste säga att jag är supernöjd! Det är avslappnade, skönt för kroppen och själen. Jag vet inte om det gör mirakel för min kropp, men säker gör den en skillnad som jag inte förstår, men som min kropp förstår. Igår kväll låg jag tio minter innan jag skulle somna för att komma ner i varv efter jobbet och det funkade klockrent! Så en tacksamhetens tanke till mummy som gav mig denna användbara julklapp! :)

De småsmå piggarna lämnar små avtryck i huden, men det gör på inget sätt ont, tycker jag i alla fall

Kommentarer
Postat av: LottaN

Härligt! Det är just avslappningen och känslan av värme som är så skönt med spikisen! Sen råkar jag ju för det mesta somna en stund och det är inte helt fel det heller!

2010-01-13 @ 08:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback