En snabb visit i skolan

Idag tog vi sovmorgon till halv tio, skönt :) Vi lagade sedan en tidig lunch och klockan tolv var jag i skolan. Vi hade ingen lektion men däremot möte med projektgruppen. Mötet tog bara en timme och under tiden var Ricard och köpte skruv och plugg till min spegel med mera. På eftermiddagen skruvade vi upp min eklist, två  ljusstakar som mamma har gjort i keramik och spegeln så klart. Blev så fint! Nu är rummet klart!

Just nu håller vi på att laga en tidig middag. Klockan fem ska jag vara på jobbet och få upplärning i hur man sköter receptionen då jag ska jobba extra där under våren. Till middag blir det köttfärsbiffar med vitlök, lök och soltorkade tomater och till det hasselbackspotatis och ungsstekta tomater samt en sås som ännu inte är gjord, får se vad det blir för en. Vardagslyx på en torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback