Träningsvärk

Oj vilken träningsvärk jag har idag! Både i biceps, triceps och fjärilarna känns det rejält efter styrkepasset igår - skönt! Idag blev det ingen ordentlig träning, dock mycket promenerande. På förmiddagen gick jag och Ricard en promenad upp i Stadsparken och runt den innan vi lagade kycklingwok med morötter, sockerärtor och nudlar till lunch. Mycket gott!

Vi mötte sedan upp min kompis Emelie och tog en promenad till Kaffepaus, usch vad det är svårt att ta sig fram på trottoarerna. Det är snöslask och vattenpölar överallt efter de senaste dagarnas töväder.

Dagens sista promenad blev sedan hemifrån in till Juneporten där Ricard hoppade på bussen mot Stockholm och jag vandrade hem igen. I slasket. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback