TGIF!

Fredag igen! Kan inte fatta att det redan gått en vecka sen jag var i Stockholm. My my! Time flies!

Idag har jag utvecklingssamtal mitt på dagen och sen jobbar jag i receptionen på gymmet från 13.30-19.30. Efter jobbet är planen att köra styrke, får se om jag har karaktär att göra det ensam på en fredagkväll...men jag ska verkligen försöka! Läste ett väldigt inspirerande inlägg från min nya-favorit-stjärninstruktör-Niklas om träningens vara och icke vara och att vara ärlig mot sig själv. Läs!

Idag är det förövrigt en underbart vacker dag här i Jönköping, solen skiner och termometern ligger på - 3. Inte för att jag har nån termometer, men enligt väderlekssajterna så är det så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback