När & Fjärran

Ikväll har jag haft mina vänner på lite inflyttningsparty, eller party är väl inte rätt ord då det var hallonsoda som flödade och inte sprit. Men trevlig hade vi i alla fall, vi surrade och åt snacks och surrade lite mer. Vi har länge tänkt spela mitt sällskapsspel När & Fjärran så jag tog fram det ikväll. Nu har jag nog avskräckt dom från det spelet för all framtid! Jag tycker frågespel är sjukt roliga och lessnar aldrig, men alla är inte av samma åsikt! :) Hittills har jag bara hittat en person som orkar med min spellust och spelar med mig - Ricard! Får ta fram det igen när han kommer nästa helg. För mina vänner, de lär inte orka med det en gång till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback