Helt slut

Efter jobbet körde jag Bodypump med mig själv. Jag var så trött! Kändes som att jag hade grus i armar och ben. Jag vill gärna utmana mig själv och se om jag orkar mer vikter än vad jag har när jag instruerar, därför ökade jag ett kilo/sida på de flesta låtarna. Puh! Jobbigt. Känner mig fortfarande helt trött trots att jag både fått i mig mellanmål och middag. Köpte faktiskt en gainomax som jag drack efter passet samt en banan. Jag brukar ju inte äta och dricka gainomax eller proteindrinkar, men idag kände jag att jag ville testa. Jag valde en gainomax med blåbärssmak och den var faktiskt rätt god. Det står på den att det är låglaktos, får väl se om jag får ont i magen eller inte.

Jag tror att jag var extra trött på träningen idag för att jag har jobbat hela dagen. Inte för att jobbet är speciellt tungt, stressigt eller anstängande -  tvärtom. Jag tror att kroppen går ner i "lägsta-växel-möjligt"-läge när man har lite att göra och mest sitter vid datorn, går runt och småstädar och piffar till skillnad från när man har fullt upp och både kropp och knopp går på hög varv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback