Grymmaste passet

Har just kommit hem från ett underbart afropass - loved it! Bytte ut några steg och det gick super. Deltagarna log hela passet igenom och det flöt på riktigt bra. Sen var det dags för core, även där hade jag gjort några förändringar och det var tungt! Kände av i axlarna efter helgens kettlebellklass. Men även coren var rolig!



Jag hade på mig mina nya kläder från helgen o jag kände mig så cool :) Köpte ett par afrobyxor i en afroshop som är så sköna, gillar dom skarpt. Linnet köpte jag på Nike conventet och även en sporttop, som dock inte syns på bilden. Jag valde att idag ha ett grönt linne under då det kändes bäst då det vita linnet är något genomskinligt.Skorna fick jag på Nike conventet, rätt sköna faktiskt! De tryckte lite på yttre delen av framfoten, men det ger nog med sig. Snyggt med vitt och orange tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback