God smak - mycket mindre kalorier...

Till kvällsfika gjorde jag ikväll en kopp te, Choco te från Yogi. Det är ett organiskt te som smakar choklad. På riktigt! Det smakar rätt mycket choklad till och med. Så känner man att abstinensen sätter igång kan man ta en kopp  te och se om det hjälper. Själv tycker jag det är mycket gott! Eftersom jag inte dricker (och aldrig har??) druckit O'boy eller liknande så är det svårt att jämföra hur mycket chokladsmak det är i teet jämfört med ett glas O'boy. Lagom mycket smak, tycker jag. Till teet har jag en skål med kärnfria vindruvor som jag köpte billigt på Coop, 19.90/ask. Gott så här på kvällen!



Tack till mummy som gav mig teet i julklapp :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

det där måste jag prova! :)

2010-02-11 @ 10:01:51
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback