Ett skepp kommer lastat...

Idag kom tre filmer som jag beställt på filmrean på Ginza. Filmerna kostade 29 kr/styck. Att hyra film i Jönköping är rätt dyrt, det kostar mellan 29-39 kronor per film så då tycker jag att man lika gärna kan köpa när det är på rea.

Det blev två komedier, en med Hugh Grant som heter Nio månader. Ni kan ju gissa vad den handlar om. Den heter The Promotion och i huvudrollerna kommer jag se Seann William Scott och John C. Reilly. Den handlar om två killar som fightas om samma jobb, tror jag.

Tredje filmen är jag mest spänd över - det är en  yogadvd! Jag har ingen aning om den är bra eller inte, det lär jag märka. Det fanns flera olika att välja mellan och jag tog den som hetter "Easy toning workout" som det tydligen ska vara mycket stretching i. Jag har ju som bekant ett mål denna vår och det är att varje vecka träna ett pass yoga eller bodybalance eller liknande. Jag kan erkänna att det går dåligt med det. Vi har ingen yoga på gymet och Bodybalanceklasserna ligger helt fel tider - en ligger 45 min efter mina klasser på måndagar, skulle då få vara på gymmet från kl 17-20. Den andra ligger på fredagmorgon och då har vi oftast lektion (eller så sover jag...it's a confession!). Så för att försöka nå mitt mål provar jag istället en dvd! Återkommer med recension när jag har testat den. Omslaget säger "Watched by millions of TV viewers around the world" och att hon som gör klassen har yogat i 20 år och även har ett eget TV-program i Asien. Låter ju bra!

Usch vad dålig jag är på att ta skarpa bilder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback