Club Caj

Igår hade vi vår sista dag i skolan på tre månader - på måndag börjar LIA:n! LIA står för "Lärande i Arbete" och är som praktik. Mer om det när det är dags.

För att fira och säga hej då till alla i klassen samlades vi hos en kompis och hade lite förfest innan vi drog ut på Club Caj - som varannan torsdag är "innestället" i Jönköping. Vi kom dit ganska tidigt och började genast dansa på den tomma golvet, självklart följde alla efter och vi dansade nästan ända till stängning! Det är roligt, helt klart, men det räcker med nån gång ibland för mig.

Före festandet körde jag så klart mitt vanliga Bodysteppass, som jag gör varje torsdag. Passet gick bra och det var riktigt svettigt då jag minimerade pauserna mellan låtarna (så som det alltid ska vara egentligen) och på så sätt gav deltagarna en riktigt utmaning. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback