Perfekt vecka

Förra veckan var en helt perfekt träningsvecka, så borde alla mina veckor se ut. Jag fick ihop nio pass totalt fördelat enligt följande:

Måndag: Bodypump + Bodystep
Tisdag: Bodypump + Core (skulle egentligen vara afro+core, men blev lite ändringar där...)
Onsdag: Spinning
Torsdag: Bodystep + Bodypump
Fredag + lördag: vila
Söndag: Afro + Core

Dessutom hann jag med två vilodagar, dock hade fördelningen på dessa kunnat vara bättre då de låg fredag och lördag. Känner mig stark och pigg i kroppen när jag tränar och det tycker jag tyder på att träningsmängden är alldeles lagom. Dessutom är det så roooooooligt! Känner verkligen att själva träningen är rolig - inte bara att jag får resultat och mår bra - utan det är roligt att träna! Det är roligt att ta ut sig på en konditionstopp på Bodystepen, att pressa benen lite extra under utfallslåten på Bodypumpen och att skaka rumpa på afron.



Denna vecka ser just nu ut enligt följande, får se om det ändras under veckan som går:

Måndag: Bodypump + Bodystep
Tisdag: Bodypump + Core
Onsdag: Spinning + Core
Torsdag: Bodystep + Bodypump
Fredag + lördag + söndag: vila

Som det ser ut nu så jobbar jag både dag och kväll hela helgen så där hinns det inte med någon träning. Men man kan inte alltid lyckas pricka in vilodagarna där man vill, utan ibland får man anpassa sig efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback