Dagen i bilder

Efter frukost åkte jag ut till A6. Soligt och härligt!



Jag provade ut en säng på Ikea som jag ska inhandla senare i vår. Det blir en resårbotten och med en bäddmadrass o så ben, ingen sängram. Jag provlåg sängar i lite olika prisklasser och visst är det skillnad på säng och säng - men jag tror det jag bestämt mig för kommer passa både kropp och plånbok bra.



Till lunch åt jag en sallad med pasta, kräftstjärtar, feta ost, soltorkade tomater  och oliver.
Bra när man får kombinera ihop sin egen sallad!



Efter lunch spenderade jag säkert en halvtimme inne på Stadium innan jag bestämde mig för att köpa denna sport bh - beslutsångesten var total! Det stod mellan denna Champion och en rosa Nike. Fick telefonsupport av mamma, men å vad svårt det är att bestämma sig ibland. Riktigt I-landsproblem.
Känns i efterhand jättebra att det blev denna till slut!



Även detta blåa linne från Soc fick följa med hem - väldigt bra pris då det endast kostade 99 kronor.
Jag besökte även The Body Shop där jag köpte ett body butter med citron. Har länge velat testa body butter och nu när min hudkräm tog slut passade jag på. De hade ett erbjudande där man fick en deo för 12.50 vid köp av body butter - en deo utan aluminium som inte ger sånna där vita fläckar på kläderna. Toppen! Fyndade även ett par solglasögon på Kappahl med 10 % rabatt.


På väg hem genom ett soligt Jönköping (där dock regnmolnen hänger i luften)
- passerar här genom Friaredalen där en fin liten å eller nånting rinner sakta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback