Statistik

Garderoben är nu städad och jag kan konstatera följande:



Den innehåller 11 par byxor och 1 kjol
Jag har 3 långärmade, tunna tröjor och lika många tjockare hoods
Av slaget t-shirts har jag 10 stycken
Sport-bhs har jag 12 stycken av och lika många svettband
Vinner gör kategorin linnen som toppar listan med 21 till antalet

Min mattelärare på gymnasiet sa en gång att det finns tre lögner - lögn, förbannad lögn och statistik. For the record måste därför tilläggas att många av dessa plagg har heeelt olika egenskaper! Lösa, tighta, färgglada, långa, korta, tunna, tjocka, dry-fit, bomull... Så det är inte så illa som det låter, eller ;)

Kommentarer
Postat av: Rille

Alltså jag vet inte vad jag ska säga, i told u !!! :D



Puss snygging

2010-04-29 @ 22:18:32
Postat av: Storasyster

Men det va väl bara träningsgarderoben, hoppas jag!!? Jag skulle aldrig våga räkna, och absolut inte berätta resultatet.....jag kan säga så mycket som att jag har fått 2 STORA och 1 lite mindre låda i vår gigantiska byrå...till träningskläder...eller fått och fått... =)Å skulle inte hälften alltid vara i tvätten skulle jag aldrig rymmas =)

2010-05-01 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback