Puls

Idag började praktiken lugnt och fortsatte lugnt fram till eftermiddagen, då dagens alla ankomster började droppa in. I helgen är det mässa på Elmia så det är nästan fullsatt på hotellet. Vi jobbar alltid ensamma men idag skulle dom vara två då - så klart blir backen sjuk. Jag hade praktik fram till kl fem och sedan började mitt pass på Nordic Club klockan halv sex. Före jag gick lovade jag att komma tillbaka efter passet och kolla läget - var det kaos eller inte? Sagt och gjort. Det var inte kaos men nära inpå så jag stannade och jobbade en och en halv timme - läs jobbade, men lön och allt. Inte illa! I veckan skrev jag på papper för anställning så att jag har möjlighet att jobba extra - faktiskt redan nu på påskafton och påskdagen. Kändes bra att gå in redan ikväll så jag fick känna av pulsen - det är alltid lite extra mycket när det är mässa.

Passet gick förresten super - Bodystep! Fyra duktiga deltagare - tror inte att skärtorsdag och HV71 match går bra ihop med träning... Men det var skönt i alla fall! Nu har jag ätit en god middag i form av pasta med kyckling, soltorkade tomater, pesto, parmesan och pinjenötter som jag köpte på vägen hem. Lite påskgodis kanske slinker ner ikväll också..vem vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback