Ny dag

Det enda man kan vara riktigt säker på (om nu inte världen får för sig att gå under en natt) är att det alltid kommer en ny dag, en ny morgon. Ett nytt dygn med 24 timmar att fylla med spännande, tråkiga, roliga, intressanta, jobbiga, underbara, lärorika uppleveser - det är helt upp till mig och dig! Finns ett fint citat som lyder "Tiden är den mest rättvisa fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn".





Igår kväll efter mötet fikade jag och Anne  - lika trevligt som alltid. Jag uppskattar verkligen alla tillfällen att träffa mina vänner, speciellt nu när vi alla drunkar i jobb, praktik och skolarbete - även de små stunderna räknas! Jag verkligen älskar Jönköpings café kultur - öppet till 22 på en söndag! Annat är det hemma där fiken stänger kl 19.00, om de ens har öppet så länge. Jag kanske får dra  mig uppåt om några år och starta en cafékultur hemma..?

Min dag ska jag idag fylla med praktik och sedan träning - afro och core står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback