Lugn dag

Det är som att hela jag går ner en växel eller tre när jag kommer hem - allting är så lugnt. Speciellt nu när jag har varit hemma flera dagar, annars brukar det vara lite stressigt att hinna med allt men denna gång har det varit lugnt och skönt. Efter lunchen med mamma, som tyvärr blev kort och intensiv pga hennes lunchrast på "bara" en timme, tog vi en promenad och sedan åkte vi hem till Ricards mamma för en kopp te och lekstund med barnen. Till middag gjorde vi soppa, Keldas Mediterranian tomato som blev mycket god fylld med skinka, potatis och morötter. Efter middagen gick vi och köpte glass, kurerar min hals med både varmt och kallt, och ikväll har vi kollat karta och drömt oss bort till sommarens semester. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback