Lätt som en fjäder!

På dagens Bodystep pass kände jag mig full av energi och lätt som en fjäder! Studs, studs studs! På mig hade jag mina nya Nike tights (tights med tenniskjol över) och ett linne från förr (det är minst 6 år gammalt!) - något gammalt och något nytt. Pulsklockan matchades med sporttoppen, de är nästan identiska i färgen :)




'

Bodypumpen gick också bra - men jag lastade av rejält med vikter. Under dagen har jag känt av gårdagens pass i form av lite träningsvärk i ben och bröst. Efter passet kom en man fram och frågade förvånat "hur kan du lyfta så mycket vikter när du är så liten?!" - och jag som hade lastat av! Lite roligt :)

Som väntat blev jag aningen brädad av HV - det märks när det är hockey i stan. Men vi som var där, vi hade det roligt och jobbigt - precis som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback