Kommentar från pojkvännen

Fick igår en rätt rolig kommentar av Ricard:

- Jag var in på din blogg och läste...skriver du bara om mat, träning och kläder?


Svaret på den frågan är väl...ja!? Men det är klart det blir så: träning är mitt största intresse och för att orka träna måste man äta. För mig spelar kläderna en stor roll och det är för mig mycket roligare att träna om jag känner mig bekväm i den jag har på mig - oftast kryddat med massor av färg som piggar upp!

Låter väl som ett sunt resonemang..?! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

det är klart bloggen innehåller ens största intressen :) älskar att gå in på din blogg för då blir jag alltid inspirerad till att träna och laga god mat! :D

2010-04-28 @ 09:02:04
URL: http://justletitrock.blogg.se/
Postat av: LottaN

Det är väl en trevlig sammanfattning av viktiga saker i vardagen!=)

Önskar att din lillasyster gillade grönsaker i samma omfattning som du! Då hade vi alla middagar klara med inspiration från dig! Tyvärr har hon motsatt uppfattning "Idag har jag lagat mat och då är det inga grönsaker!" Men jag är verkligen jätteglad att hon lagar middag!

2010-04-28 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback