I'm in love...

Är den inte helt underbar? En lila pulsklocka från Suunto!
Men behöver jag den egentligen?
Tekniknörden och modelejonet (finns faktiskt en liten bit av varje!) i mig skriker att "this is the one!"

Här behövs en för- och emotlista!



För
Den är riktigt snygg!
Passar ihop med mina nya skor, både träningsskorna och löparskorna är ju lila!
Lila är min färg
Det kan vara kul att mäta pulsen och kolla på sin träning
Det är en livsinvestering! Den håller säkert jättelänge...
Det är ett bra märke till bra pris
Det blir en extra morot i träningen, känner att jag skulle behöva det just nu

Emot
Jag hade en pulsklocka för flera år sen som jag slutade använda...
Pengar är alltid pengar - är den värd 935 kronor?
Är det någon idé att ha en pulsklocka när man "bara" tränar gruppträning?
Kommer jag att använda den eller lessna efter ett tag?


Ja... vad tycker ni?! Isn't it lovley? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

du vet ju att jag älskar rosa ;) men om du redan haft en som du slutat använda så vettetusan? de är väll roligare om man håller på med löpning och sånt? :P

2010-04-08 @ 14:52:52
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lila? Den är ROOOOOSA! :D

2010-04-08 @ 15:24:39
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: ellen n

onödigt slöseri syster ;P du kan ge mig dom där 935 kronorna ist, jag behöver dom garanterat mer ^^

2010-04-08 @ 16:53:34
URL: http://ellennystrom.blogg.se/
Postat av: Storasyster

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!!! ;)

2010-04-08 @ 20:17:06
Postat av: M

Skitsnygg!

2010-04-08 @ 20:18:13
Postat av: LottaN

Jag vill oxå ha den!!!!

2010-04-08 @ 22:49:32
Postat av: frida

Den var riktigt snygg. Hmm svårt å säga om du ska köpa en då jag själv är sugen. Säger jag att du ska köpa den så måste nästan jag själv göra det...

2010-04-09 @ 14:33:13
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: Madde

Köp den tycker jag.Min pulsklocka var rätt dyr men jag gillar att lägga pengar på min träning det känns nyttigt. du kan ju ha den som vanlig klocka om du inte vill ha den i träning. Själv är jag nog lite beroende av min tar i mer med pulsklockan på o kul att se hur kondisen ändras!! Ha det så bra!!

2010-04-10 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback