Frukost

Idag ska jag ha praktik på frukostavdelningen, den del av hotellet som de allra flesta tycker bäst om vid hotellvistelse. Fat fulla av pålägg, flera yoghurtar att välja mellan, nybakat bröd, massor med färsk frukt och varma nykokta ägg. Vid det här laget har frukostbuffén tappat något av sin charm då jag har ätit den flera dagar varje vecka i snart tre månader - men visst är det härligt med så många val! Nu på morgonen ska jag gå tillsammans med frukostvärdinnan för att se vilka hennes arbetsuppgifter är så att jag får en inblick vad hennes tjänst innefattar.



Så här maffigt kan det se ut om du äter frukost i Italien

Kommentarer
Postat av: Ehlin

håller med.. efter ett år av hotell frukost är det inte så speciellt längre..=/

2010-04-22 @ 07:10:09
Postat av: M

Efter 3 år så äter man det man äter hemma, även på jobbet.

2010-04-22 @ 08:20:02
Postat av: Annelie

Japp kan inte annat än att hålla med - har ätit identisk frukosttallrik hela tiden faktiskt. Men gott är det! Allra mest den goda färska frukten :)

2010-04-22 @ 13:02:11
URL: http://thebestday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback