Flying high!

Kvällens Bodypump pass gick bara så bra! Jag kände mig full av sprudlande, sprittande energi och försökte skicka ut så mycket jag kunde till mina onsdags-trötta deltagare (på frågan "känner ni er taggade?!" fick jag inget svar alls :P). Under passet kämpade de ändå på riktigt bra och jag fick några leenden här och var. Efter en timme såg de betydligt piggare ut i ögonen än när dom kom, så då måste ju mitt försök att sprida energi lyckats! Jag fick många fina ord av en deltagare som värmde ända in i hjärtat :)

Före passet åt jag ett mellanmål med hjärt-müsli, gulligt värre! Jag visste inte att det var sån müsli förrän jag öppnade paketet och den var riktigt god också!



Försökte mms-blogga in ett inlägg om mitt mellanmål tidigare under dagen, men det verkar inte hittat in i bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback