Egen yoga

På lördagar, när jag är ledig, brukar jag på gå 90 minuter yoga. Det är ett skönt sätt att börja dagen på och jag brukar alltid komma ut med massor av ny energi. Idag är alla yogaklasser på centret inställda då dom har utbildningsdag med föreläsare och grejer. Känns extra trist att dom tar bort den enda klassen jag hade kunnat gå på denna vecka...

Då jag känner att jag vill och behöver yoga finns det bara en sak att göra - ta saken i egna händer! Jag kommer ihåg en del asanas (yogaställningar) från klasserna jag har varit på, så jag testar att köra själv. Till min hjälp har jag en liten fusklapp.



Jag kan inte kallas konstnär direkt... men nog ser man vilka asanas det är,
blandat med lite text på de asanas jag kan namnen på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback