Det där med frukost

Efter min morgonpromenad var det dags för frukost nummer två. Jag klarar inte av att gå på tom mage så det fick bli frukost både före och efter. Det är rätt poppis att gå ut och promenera före frukost men det funkar inte för mig. Bättre att lyssna på kroppen och ge den mat när den det vill ha! Frukost nummer två blev hårdbröd med ägg och kaviar, honunsmelon och te. Melonerna är jättefina denna årstid så det är bara att passa på!

Gamla frukost bilder, det följer ett visst mönster...



...jag har visst ätit rätt identiska frukostar den senaste tiden.
Men vad gör det när det är gott och mättande :) ?

Snart är det dags att ta i tu med dagen - spinning med seniorerna, lunch med Anne och sedan praktik 15-21. Det kommer bli fullt ös ikväll då vi har fullt hus. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback