Tjejmilen

Tror att det är lite bättre idag. Hoppas på det i alla fall! Att alla de där antioxidanterna jag åt igår gjorde någon nytta. Idag har jag faktiskt plugga lite grann, även om jag inte är fullt i form. Mest för att inte ligga efter allt för mycket. Börjar nästa få lite fjärilar i magen nu...Exakt två veckor till första tentan! Det är alltid lite nervöst första gången då man inte har någon aning om hur den är upplagd, svårighetsgrad osv. Pirrpirr!


Min mamma ringde för övrigt idag, och sa:
- Vi och springer Tjejmilen nästa år!

"VA?! Nej! Jag kan inte!" var min direkta reaktion, men efter lite övertalning gick jag med på det. Man behöver ju faktiskt inte springa. Vet ju inte hur mina benhinnor mår då, får bara hoppas på det bästa! Kanske är de i så bra form att jag klarar att jogga banan runt? Den som lever får se. Efter att jag fått smälta det lite så känns det faktiskt superkul! En weekend i Stockholm med mamma och mina systrar, kommer bli så kul! Något att se framemot där långt borta i horisonten... :) Nu får vi bara hitta på ett lagnamn till vår kvartett och som min äldsta syster föreslagit - ha matchande linnen!


Tjejmilen är ett lopp endast för tjejer på 10 km runt Djurgården i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback