Three to tango

Efter lunchen for jag iväg till gymet för att öva lite afro innan mitt första Bodypumppass här nere, som gick super faktiskt! Det har precis startat ett nytt projekt där 100 personer som inte har tränat förut får träna och prova på gratis under tre veckor, så det var de kunderna som hittade till mitt pass. Så skönt att få köra igen, det gör mig alltid lika glad :)

Jag o Emelie cyklade sedan hem till henne för att laga middag o se film. Till middag blev det laxfilé med rött ris (som jag aldrig smakat,men som var super gott!), sallad, keso med paprika, avokado o citron. Mums! Film blev Three to tango som var söt och rolig. Vi testade även våra kostymer i olika kombinationer med kjol o byxa o konstaterade rätt enigt att man ser lite rolig ut i axelvaddar, men det är en vanesak. Imorrn blir det kostym i skolan o det känns superkul, känns som att det börjar på riktigt då. Självklart kommer en bild imorgon kväll!

Nu sova, och det kommer bli riktigt gott för min del efter både simning, lite afro, bodypump och så klart cykelturen hem och den lååånga backen. Sovgott!

Kommentarer
Postat av: LottaN

Hörde på TV igår att det är 80-talet som gäller inom modet i höst och vinter, så då är det bara att ni vänjer er vid axelvaddar;)!

2009-09-03 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback