Studiebesök

Igår var vi på studiebesök i Gränna, vi besökte Hotell Gyllene Uttern och Hotell Amalias hus. Båda var riktigt fina med gammeldagsmiljö och fint läge på sluttningen ovanför Vättern. Vi bjöds på både mat och fika och rullande sedan tillbaka till Jönköping igen.

Igår kväll gick jag o tjejerna på en spinningklass. Jag hade sett framemot att köra järnet och bli riktigt slut, men det hände inte riktigt. Självklart tog jag i allt jag kunde under låtarna, men sen hade instruktören 30-45 s paus mellan varje låt (med ett par undantag) där vi "andades" o rullade axlarna. Som återhämtning. Visst är det bra med återhämtning, men inte efter varje låt. Pulsen gick ner direkt och passet blev inte så tugnt som det kunnat bli. Och visst, man kan trampa på själv i pauserna, men det blir inte riktigt samma grej. Så jag var lite besviken på passet eftersom det skulle vara ett medel/high men, enligt mig, inte riktigt var det.

Idag har jag Bodypump och efter det ska vi på Aerobic striptease, om det finns platser kvar. Just nu är det väntelista så chansen att jag får en plats är rätt liten, men hoppas kan man ju! Blir det inte Aerobic så kör jag egen kondition i form av ett Bodysteppass, tror jag. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback