Plugghäst

Idag gick jag upp redan kl 8.00 för att plugga. Har hunnit en bit men som alltid när man går skola blir man aldrig färdig. Man kan alltid läsa lite till. Nu har jag dock paus en stund och ska laga lunch, något med lax blir det. I eftermiddag ska jag träffa en gammal kompis som jag oväntat mötte häromkvällen, hade ingen aning om att han pluggade i Jkg så det blev en glad överraskning! Sedan blir det träning i eftermiddag, förmodligen step och core om det finns platser på passet.

Imorgon börjar en ny vecka och jag längtar så... för på fredag åker jag hem!! Blir dock en kort visit då vi på söndag ska på Nikekonventet i Umeå, men det blir i alla fall en dag att umgås med familjen där hemma. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback