Ny vecka

Igår började en ny vecka med nya utmaningar! Jag trivs väldigt bra här nere, både med staden, skolan och kompisarna. Det händer något för det mesta hela tiden och det passar mig bra! Igår började jag morgonen med 25 min yoga, skön start så att man kommer igång. Sedan bar det av till skolan där vi hade föreläsningar hela dagen. Efter skolan tog jag och Emelie en shoppingtur och kom hem med allt som vi sökte, faktiskt! Jag hittade ett par svarta pumps (att ha till min kostym) samt en kjol (likadant syfte där) och sen fyndade jag även ett par bruna chinos på rea - perfekt! Till middag lagade jag indisk kycklinggryta med nudlar, mycket gott. Jag tog sedan igen lite tid här hemma och fixade med tvätt, strök mina skjortor och avslutade sedan kvällen med att köra 20 min Bodyjam och 30 min core. Jag fick en Bodyjamskiva i flingpaketet, då Les Mills och Nestle haft ett sammarbete under våren och sommaren, och det var helt okey! Lagom klurigt! Lite för tuffa steg för mina benhinnor dock eftersom det var en del snurrar.

Nu sitter jag här och dricker det sista av mitt frukostte, ska strax fara iväg till gymet och köra Bodypump före jag och Sofie ska plugga heeela dagen. Jag ska försöka hinna med en uppdatering i veckan och visa lite bilder på mina nya kläder och även det jag shoppade på Ikea i söndags!
Ha en härlig tisdg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback