Nu känns det...

Igår kväll hade vi Fredagsplus på gymmet, då är det extra pass och tilltugg för kunderna. Roligt initiativ! Jag körde därför ett AfroPowerDancepass och ett Bodyattackpass. Det gick jättebra, fullsatt på båda passen och kunderna var så glada och nöjda efteråt, de gillade båda passen supermycket! Det gick bra för mig och mina benhinnor också, har inte hunnit känna efter idag riktigt men jag håller tummarna att det inte ska börja göra ont. Sist jag körde Afro och Bodyattack hemma i Boden var i våras - har inte haft dessa pass under sommaren pga av min skada. Afron är väldigt härlig, stora rörelser och mycket "flängade" med nacke och rygg - så jag visste att jag skulle få träningsvärk eftersom det är så annorlunda än alla andra träningsformer.

Det är ingen överdrift att säga att jag imorse kände mig som en invalid - jag kom knappt upp ur sängen! Varenda fiber i varenda muskel från rumpan upp till bakhuvudet värker. Axlar lika så. My god alltså! Som sagt, detta var väntat, men oj oj det är inte skönt... Jag varnade mina deltagare igår att man kan få grym, då menar jag grym, träningsvärk efter att afropass om man har jobbat ordentligt - och har dom hälften av den träningsvärk jag har var det tur att jag varnade dom. Annars kan man lätt tro att man har fått ryggskott eller nå.




Kommentarer
Postat av: Madde

Attack vad avis jag blir!! Det ät ju relese på attack på onsdag vi får väl se om det blir lika roligt som när du hade det!! Du kör väl inte för hårt?? Ha det

2009-09-06 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback