Negativt blir postitivt

Började skriva på detta inlägg i väldigt negativ ton men suddade ut alltihopa - usch vad tråkigt att vara negativ! Varför inte se det positiva istället och fokusera på det?! Det ska jag göra, eller försöka iaf... :) Det är skönt att det är fredag, jag har varit och tränat två härliga pass (Bodypump och AfroPowerDance), jag har ätit en god middag (hokifilé kryddad m vitlök och cayenne + ris) och nu ska jag bara vila och vara resten kvällen. Så det så! Det är speciellt lätt att bli mer positiv efter att man har avreagerat sig på nära och kära och fått lite sympatier... ;)

Dagen bestod annars av ett studiebesök på Hotell Savoy i Jönköping där man lagt fokus på design och inredning - oh så vackra rum! Helt i min stil! Sedan var det plugg (grupparbete) och sedan lite plugg på nya Bodypumpkoreografin som vi har release på nu på måndag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback