Min tur...

Nu är det min tur att vara sjuk. Jag har kände redan förra helgen att det var påväg men lyckades hålla det borta. Men nu är det kört! Feber, ont i halsen och snorig. Så trist! Men för att vara jag så har jag hållit mig frisk länge, tidigare år har jag ju blivit sjuk så fort skolan börjat igen efter sommaren. Så det är alltid något! Nu ska jag kurera mig genom att vila och boosta min kost med vitaminer och antioxidanter (äter ju redan mycket av den varan men nu blir det ännu lite mer) och hoppas på att det går över snabbt!



Nu längtar jag hem o vill att någon tar hand om mig, mamma o Ricard brukade ju alltid vara så bra på det.. :) Men jag får klara mig o fara o köpa min egen soppa istället för att den kommer med bud. Som tur är finns det ju telefonkontakt där man kan beklaga sig och få medlidande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback