Lite av varje

Imorse pluggade jag o Sofie ett par timmar och är nu färdiga med rapporten vi skrivit på, jippie! Imorgon ska vi igenom torsdagens presentation och sedan är vi fit for fight and ready to rumble :) Efter allt arbete vi har lagt ner hoppas jag att både inlämningen och presentationen får godkänt.

Jag körde lunchsspinning idag, skönt! Var ett tag sedan jag spinnade. Efter passet surrade jag en stund med gruppträningskoordinatorn och var inte hemma förrän vid halv tre tiden, då blev det en sen lunch. Jag gjorde ravioli med spenat och ricotta, till det hackad avokado, babytomater, riven parmesan och ärtskott. Mycket gott!



Efter lunchen bakade jag hälsomuffins med crunch på toppen efter ett recept min syster gett mig - fulla med fullkorn, linfrön och blåbär. Har inte smakat ännu men de blir nog goda! Så klart är det även socker, smör och annat som brukar vara i muffins, det är ju trots allt ett bakverk. Anledningen till att jag tycker om att ha i fullkornsmjöl och frön är enkelt - det är ju så gott! Recept lägger jag ut på begäran, orkar inte skriva ut hela om det ändå inte är någon som vill baka ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, varför har inte jag lika mycket inspiration då jag lagar mat? ;)

2009-09-08 @ 20:19:04
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Annelie K

Ah, men de såg ju hur goda ut som helst! Klart att jag vill ha receptet! =)

2009-09-13 @ 13:54:06
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback