Lång dag

Idag var jag i skolan från 11-20. Snacka om lång dag! Vi hade föreläsning fram till kl 16 och sedan satt jag o Sofie med vårt grupparbete med mera. Puh! Skönt dock att vara hemma igen, även om jag strax måste gå i säng. Imorgon ska vi på studiebesök på morgonen och sedan blir det studier igen. Det är då inte lätt att vara student, men det är kul - faktiskt! Även när man drunkar i uppgifter som ska göras och rapporter som ska skrivas så finns det ett ljus i tunneln och det är att jag faktiskt lär mig något för livet, något som jag förhoppningsvis får med mig ut i arbetslivet där, förhoppningsvis, ett spännande och utvecklande jobb väntar på mig! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det kommer säkert att finnas ett jobb som passar dig som handen i handsken. =)

2009-09-19 @ 12:47:56
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback