Laddar!

Idag har det varit en skön dag, en dag för att ladda batterierna. På förmiddagen städade jag och fixade lite husliga saker och på eftermiddagen var jag och Emelie och tränade. Sedan lagade vi go middag, det blev lax täckt med spenat, parmesanost och pinjenötter och till det rött ris och sallad. Mums! Sedan spenderade vi en och en halv timme med att sy upp våra byxor, som hör till kavajerna vi har i skolan. Det är svårare än man man tro att fålla upp och det ska ju bli snyggt också! Vilket det också blev i slutändan. Jag agerade sömmerska och Emelie skötte strykjärnet. Teamwork!

Nu är jag hemma igen och ska se film, Land of women, som tydligen ska vara bra. Skönt att ta det lugnt i kväll och ladda batterierna inför veckan som är fullspäckad! Vi kommer ha massor att göra i skolan, jag har tre pass att köra, vi ska och nattbowla på torsdag. Inte en lugn stund, vilket passar mig perfekt för då går dagarna fortare. På fredag kommer nämnligen Ricard hit och det ser jag framemot :)

Hittade dessa fina ord på Josefins blogg och det är ju verkligen sant

Missing someone gets easier every day because
even though it's one day further from the last time you saw each other,
it's one day closer to the next time you will

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej annelie, hoppas att allting är bra med dig? Har tyvärr inte varit inne på din blogg på ett tag, har varit så himla fullt upp.. Nu måste du berätta för mig vad du pluggar till, hur de blev Jönköping? :) Älskar att du har en massa recept i bloggen, du har blivit min egna kokbok!:) Ha de jätte bra! Jag hoppas att du kommer att spendera julen i Boden så att vi hinner träffas! Jag kommer hem mellan den 9-11 december! Kramar

2009-09-07 @ 04:21:17
URL: http://josefiinlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback