Ibland måste man

Idag hade jag gärna stannat hemma och kurerat mig, men jag sitter istället iskolan för att jag och min kamrat måste göra klart vårt grupparbete, sitter nu och väntar in henne då hon försovit sig. Knaprar Stepsils och alvedon och hoppas på att jag orkar med hela dagen. Har knappt sovit något inatt pga hosta - urk. Tycker inte om att hosta. Men nu är det bara att "power through!" för imorrn är det dags att resa hem och jag längtar sååååååå mycket...! :)



Har förut föredragit smaken Honung & Citron men varierar nu med Jordgubb istället. Denna gång följer jag dock anvisningarna på förpackningen - förra vintern när jag var förkyld hade jag en Strepsils i munnen för jämnan vilken frätte bort en runt hål på min tunga. Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback