Confessions of a Shopaholic

Nu känner jag mig som en riktig shopaholic. Men med tanke på att jag knappt har shoppat några kläder denna sommar så känns det ändå okej faktiskt! Som jag skrev tidigare så blev det Ikea i söndags, igår köpte jag The shoes och ett par byxor (dock de senare på rea). Idag när vi var på stan för att söka en tjocktröja till Emelie och strumpor till mig (som jag införskaffade) träffade jag The dress. Den är helt ljuvlig! Bilden gör den inte riktigt rättvisa då den är mer åt det mörkgrå/blå hållet än svart. Men den sitter som gjuten på mig och är dessutom riktigt skön. Tunt, mjukt och lent och kommer bli perfekt i höst! Men nu är det nog slutshoppat för mig ett tag framöver, nu är det dags att bli en Sparsam student. Det ska bli det nya modet - istället för Fattig student...


Ja jag vet... jag är inte den bästa fotografen. Men ett hum om hur den ser ut får ni iallafall!


Kommentarer
Postat av: annelie

test

2009-09-01 @ 19:02:46
Postat av: Johanna

Klart jag inte låg en hel natt, så fort man råkar somna så rycker man ju till och då känns spikarna i hela ryggen ;) då tog jag bort den och somnade om ;) haha! du ser ut och trivas i din nya stad =) hoppas du har det bra! kramar

2009-09-01 @ 20:48:37
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback