Bodypump!

Nu ska jag strax iväg och köra Bodypump med deltagare som är med i ett projekt gymet har just nu, med andra ord blir det bara nybörjare på passet. Kul :) Hoppas på att de gillar passet, så att de vill komma tillbaka. Sen ikväll blir det middag med Emelie och efter det ska vi se Idol. När jag berättade för Ricard att vi ska se Idol frågan han om jag ramlat och slagit i huvudet (nästan så faktiskt!) och nej - det har jag inte. Jag har inte tyckt om Idol förut, kanske för att jag aldrig har gett det en ärlig chans? Dessutom är det ju umgänget med vännerna som är mer än halva grejen :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Klart du ska se idol jag kan ju dyka upp!! hi hi

2009-09-10 @ 07:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback