Väntar...

Nu, just denna minut, borde jag stå på stationen och välkomna Ricard som kommer med tåget. Men det gör jag inte! Tåget är försenat och har precis lämnat Nässjö, så det dröjer en 25-30 min innan han dyker upp. Suck! Sitter på gymet och väntar istället för att stå ute i kylan, lite bättre iaf.

Har kört core och Bodypump ikväll och nej, det är inte bra att köra pump två dagar i rad, men det får gå när vi är kort om folk. Känner mig dock lite sliten i kroppen så det blir skönt med vila i helgen. Passen var medelfulla, HV71 har hemmamatch, men det blev ett rätt bra drag iaf!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad mysigt att Ricard kommer ner till dig :-). Hoppas ni får en trevlig och riktigt mysig helg!

2009-10-15 @ 20:50:30
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback