Träning

Dagens träning blev en blandning av styrka och kondition. Jag cyklade till gymet, men satt ändå 10 min på spinningcykeln som uppvärmning (då min väg till gymet nästan bara är nedför...) och sedan körde jag Bodypump, men valde bort benlåtarna. Så det blev bröst, rygg, triceps, biceps, axlar och mage. Sedan körde jag 20 min på trappmaskinen, intervaller hela vägen. Tungt med skönt! Mot slutet körde jag fyra minuter järnet - kan säga att svetten lackade. Det är rätt skönt att träna själv ibland, även om jag älskar gruppträning. Varation är bra helt enkelt! Jag har inte riktigt fått rutin på att träna i gymet än, jag glömde därför headsetet hemma lika med ingen musik. Det finns ännu inte med på min lista över vad jag behöver när jag tränar. Men det blir det ändring på! Utan musik blir träningen mycket tråkigare, tycker jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback