Träning är den bästa slagpåsen

Idag efter mitt vanliga afropass var jag så arg! För det första så fungerade inte headsetet, så jag fick köra utan, vilket så klart gick med det är inte kul (speciellt inte när man har nybörjare). Sedan, o detta var det värsta, öppnade en man dörren under stretchen, gick in och hämtade en matta och gick ut igen. Jag menar HALLÅ så gör man inte! Man stör inte mitt i ett pass (för alla såg honom och blev distraherade). Efter passet sökte jag upp mannen i gymet och sa vänligt (faktiskt,  det var vänligt sagt!) men bestämt att så gör man inte. Han bad inte om ursäkt, men sa typ  "okej". Gaaaah! Jag mer eller mindre kokade av ilska, min blodsocker nivå hade nog börjar sjunka också. SÅ för att inte gå från gymet sur och arg hämtade jag min telefon o headset, hoppade upp på trappmaskinen och började trampa. 15 minuter senare kändes det bättre och jag var genomblöt av svett. Skönt! Så, lugn och harmonisk och vrålhungrig cyklade jag hem. Nu har jag ätit ett gott kvällsfika: mackor med leverpastej och gurka, kokt ägg med kaviar, en avokado och lite vindruvor.

Träning passar alltid - när man är glad och känner att all glad energi bara måste ut! När man är arg och vill avreagera dig! När man är trött blir man pigg av träning! Det är helt fantastiskt helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback