Storhandling

Jag kände mig som en riktig kämpe idag! Drygt 1,5 mil cykling blev det innan jag var hemma igen. På vägen hem från Coop hade jag cykelkorg och ryggsäck fullproppad med mat, dessutom hade jag ett par kilo potatis och morötter hos Emelie som jag inhandlat på marknaden (men de fick inte följa med till Coop). 1,5 mil kanske inte är så mycket, men i snålblåst med ett många kilo mat på cykeln kändes det långt. Men jag kommer helt klart att göra om det, det är det värt för att dra ner priserna rejält på maten. Dessutom är det ju alltid bra med motion. Men usch vad jobbigt det är att handla i nya butiker, speciellt matbutiker, innan man lär sig var allt finns och vilka gångar man ska välja. Ett stort plus är dock att det fanns shopexpress! Nu har jag precis ätit mellanmål och ska nog ta en powernap innan jag duschar och gör mig fin för kvällen, är inte riktigt i form ännu efter förkylningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback