Shopping

Idag blev det lite shopping under vår tur till stan, men bara saker jag absolut behövde: en halsduk då hösten börjar komma på riktigt här nere, en svart handväska (modell mindre) och en hårklämma. Som grädde på moset var det dessutom 25% rabatt på väskan, perfekt för min studentekonomi!


Mössan som jag köpte på H&M igår, svart med liten rosett,  i angora och polyamid.

Bodypump passet ikväll gick bra, men jag kände inte riktigt att jag var hundra procent på G, dessutom var jag helt knäckt efteråt trots vanliga vikter. Tror att det är efterdyningarna av förkylningen som spökar... Imorgon är det skola igen och uppstart för nästa kurs - Ledarskap. Vi kommer bara ha externa föreläsare från branschen och det känns riktigt kul och spännande!

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Aah, jag gillar ledarskapskurser. Har gått flera =)

2009-10-09 @ 22:23:05
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback