Promenad

När jag kom hem var klockan ungefär halv sex, så jag åt snabbt upp min middag (gårdagens rester) och gick sedan ut på en promenad. Det skymmer runt sex tiden här nere och klockan sju är det kolsvart - inte så kul att gå runt i kolmörker. Jag går genom Stadsparken som jag bor bredvid och det känns ibland lite läskigt - man vet aldrig vad som gömmer sig i mörkret. Nu ska man väl inte gå omkring och vara rädd för allt hela tiden, men man kan ju välja var man går och var man inte går när det är mörkt ute. Det blev ungefär 30 minuters promenad vilket vara alldeles tillräckligt för mina benhinnor, som bråkar lite med mig nu igen... Resten av kvällen blir lugn och jag går nog i säng rätt tidigt då jag var riktigt trött imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback