Omröstning

Jag lider av svår beslutsångest. Har alltid svårt att bestämma mig för vad jag ska välja när det kommer till materiella ting. Hoppas därför att ni kan hjälpa mig att gå rätt i färg djungeln genom att kommentera vilken färg ni tycker är snyggast på datorn nedan? Har nästan bestämt mig att det blir denna modell, vet dock inte vilken färg?



Ljusblå, vit, rosa, svart eller mörkblå är frågan.
Kan tillägga att det är samma pris på samtliga färger, annars hade det nog haft  betydelse...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag skulle nog ha valt rosa eller vit :-)! De tror jag är finast! Den vita är ju dessutom mest neutral d.v.s. man blir inte less på den på samma sätt, dock så är ju den rosa lite roligare ;-). Kram!

2009-10-06 @ 22:26:55
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Syrran

Jag skulle absolut säga vit eller svart! Svart är ju lite tråkigt men alltid snyggt, vit är perfekt! Trivs superbra m min fina vita. Den passar alltid inredningen, viktigt viktigt!

2009-10-07 @ 13:13:52
Postat av: LottaN

Svart är ju alltid snyggt och matchande som storasyster påtalade! Är rädd att den vita kan bli ful efter ett tag, men favvon är förståss rosa! Syns visst - men det är ju meningen! Ingen hjälp i beslutsvåndan....Kramar

2009-10-07 @ 16:20:08
Postat av: Madde

Jag tycker vit det är annorlunda!!

2009-10-08 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback