Nu har den kommit!

Dagen idag har bjudit på mycket härligt, bland annat den sista delen av Ledarskapskursen med vår lärare som är beteendevetare. Nästa vecka tar en annan person med kunskap inom området vid, vilket så klart blir spännande. Idag har vi lärt oss om konflikter, hur och varför de uppstår och hur man som ledare kan försöka lösa konflikter. Inte helt lätt, men så intressant! Hela ämnet ledarskap är otroligt intressant och lärorikt, och jag kan verkligen rekommendera alla som befinner sig i någon form av ledarskap (vilket vi alla gör mer eller mindre, tänk bara på mamma-barn rollerna) att läsa en kurs. O hoppas på en bra lärare! Efter föreläsningen gjorde vi klart första steget på vår rapport. Jag fick under eftermiddagen ett efterlängtat sms - min dator hade kommit! Nu är den uthämtad och jag ska efter lite donande sprätta tejpen...!



En liten bild på vad jag möttes av imorse, man ser riktigt hur det vräker ner!



Fortfarande ikväll ligger snön kvar på sidan av vägen...



Påväg hem från macken med det stora paketet med den lilla datorn i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback