När allt bara fungerar!

Ikväll körde jag ett afropass som var överfullt och det gick så bra! Anledningen till att det var överfullt var att en tjej hade tänkt gå på boxpasset som är samtidigt, men hon hade ingen partner och instruktören är skadad och kan därmed inte ställa upp som partner om det är udda par. Självklart fick hon då vara med på afron istället. Det var 2/3 nybörjare, eller rättare sagt folk som kände sig som nybörjare vilket var frågan jag ställde, men passet flöt på riktigt bra och de hängde med utmärkt! Nöjd med både min och mina deltagares prestation helt enkelt vilket känns riktigt bra :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Ha en bra kväll!

2009-10-12 @ 21:46:17
URL: http://frokenlax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback