Mysig tjejdag

Hur dagen började vet ni redan och efter jobbet stack jag till skolan och skrev ut lite papper och sedan blev det en sväng förbi biblioteket - jag har nu lånat fjärde Twilightboken! Jag är inte superfantast, men tycker att böckerna är välskriva och spännande och har man läst de tre första ska man så klart läsa den fjärde också. O så klart ser jag framemot biopremiären! Men nu till det riktigt roliga - lunch åt jag tillsammans med tjejerna på Samuarj sushi som har väldigt gott rykte här i stan. Och ja, det var gott! Fina bitar, fin topping, fina rullar. Det enda som var lite tråkigt var misosoppan som bara bestod av buljong och lök (annars brukar det vara tofu och alger också). Lokalen var inte direkt mysig, men trevlig och fräsch! Vi storsade sedan bort längs Storgatan och avslutade med en fika på Wienerkonditoriet. Mysig och trevlig dag! Har nu påbörjat middagen, det blir lax i någon form av sås med rostad potatis, morötter och sötpotatis till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback