Lördagsmix

Idag blir det en mix av lite allt möjligt! Tänkte sätta mig och läsa lite, så att jag har lite på fötterna innan jag börjar skriva på rapportuppgiften vi fått. Ämnet för tillfället är givetvis Ledarskap. Efter lunch tänkte jag storhandla, med min cykel. Det blir ett äventyr. Tur att jag bara är en person i hushållet iallafall, kanske får maten plats i krog och ryggsäck. Jag tänkte även svänga förbi Bondens marknad som är på torget varje lördag, där säljer de lokala bönderna frukt, grönt, blommor med mera. Det känns alltid bra i magen att köpa närproducerat. Senare ikväll ska vi ha lite party och se fotbollsmatchen. Nej, jag är fortfarande inte intresserad av sport, men det är roligt att umgås! Folk i denna stad är dock helt tokiga i sport, så man får väl försöka smälta in så gott det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback