Ledig!

Idag är jag totalt LEDIG från skolarbete! Tentan avklarad igår och nästa kurs börjar imorgon = ledig! Ska nu på förmiddagen sätta ihop en step koreografi då jag ska vicka för en tjej på söndag, sen ska jag iväg till stan med Emelie. Söker förnärvarande en vinterkappa i någon form, som ska stå emot slask och rusk, vara varm och snygg. Hittade några igår, men ingen fanns i min storlek, men då var det väl inte meningen att jag skulle ha just den kappan. Senare i eftermiddag har jag Bodypump! Denna klass sattes in extra för att möta efterfrågan som fanns under nybörjarveckorna, men får stanna på schemat kvar hela terminen ut. Happyface :)

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Kul att det får stanna hela terminen! Själv har jag gått två gånger på spinning, något jag aldrig trodde att jag skulle göra =)

2009-10-09 @ 22:21:21
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback