God frukost

Har just ätit upp dagens frukost, en baguette som var grov med olika slagsfröer och vallmofrö på toppen. Lyxade och köpte bröd från lösvikten på Ica igår, en till frukost och en till matsäck. På mackan hade jag creme cheese, kalkon, avokado och tomat. Mums! Det blir en liknande till matsäck på bussen, dock är brödet då trekantigt istället för avlångt.

Har tyvärr inte sovit så mycket inatt då jag har hostat desto mer. Lite lätt jobbigt men jag hoppas att jag kan få lite sömn på bussen - åker efter lunch upp till Stockholm och sen flyger jag upp till Luleå. Norrbotten, here I come! Hoppas bara på tur - hade en vän som flög Stockholm-Luleå häromdagen som blev flera timmar försenad pga tekniska strul...!

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Hoppas att flygresan gick bra. Är det bättre med hostan? Önskar dig den bästa helgen! =)

2009-10-02 @ 12:17:47
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback